wtorek, 15 stycznia 2013

Info

Hej:) Chciałam was poinformować o tym, że zamierzam zawiesić bloga na czas nie określony. Jest kilka powodów. Moje pomysły dotyczące tego bloga są coraz gorsze, nie mam weny żeby dalej pisać, nie mam czasu(nawet mimo ferii). Bardzo was przepraszam i mam nadzieję, że jeszcze dam radę się "zrehabilitować". Jeśli nie to blog zostanie usunięty i gdy nabiorę już więcej doświadczenia zostanie stworzony nowy. Na razie zapraszam was na mojego innego bloga o 1D:
http://love-story-1d4ever.blogspot.com/
Pozdrawiam i życzę wesołych ferii. Buziaki;***

9 komentarzy:

  1. Ej ty ;D Ja dopiero dzisiaj trafiłam na twojego bloga i powiem, że twój blog niezmiernie przypadł mi do gustu ;P Nie wiem jak inni, ale rozumiem twój brak chęci i weny do pisania. Też przez to przechodziłam, ale posłuchaj. Gdybyś zdecydowała się usunąć tego bloga(TO FOCH) to jakbyś mogła napisałbyś mi na gg jak potoczyłyby się dalsze losy bohaterów? Byłabym ci bardzo wdzięczna to pappa ;P I dużo weny życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)Chcesz mieć więcej czytelników, to pisz do mnie a pomogę ci się wypromowac :)
    http://zatancz-ze-mna.pinger.pl/ lub poczta one-direction19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE MOŻESZ ZAWIESIĆ TEGO BLOGA ! trafiłam na niego dzisiaj i jest po prostu CUDOWNY ! : ) proszę o nowy rozdział i to jak najszybciej ! przy okazji chciałabym zaprosić na mojego bloga :)
    http://love-is-silence.blogspot.com/ byłoby miło, gdybyś skomentowała i dodała się do obserwujących ;) oczywiście, jeśli ci się spodoba :) POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  4. [SPAM]

    Laura i Zayn znają się od kołyski. Zawsze bawili się razem, kłócili razem, później godzili. Ich życie było idealne. Wraz z pójściem do szkoły zaprzyjaźnili się z innymi dziećmi. Razem tworzyli niezłą paczkę, najpopularniejszych ludzi w szkole. Nie mieli żadnych zasad, żyli, jakby nie miało być jutra. Aż pewnego dnia cały ich wyidealizowany świat stanął do góry nogami. Zayn od zawsze pragnął byś sławny, chciał śpiewać, solo lub w zespole. Więc kiedy zdarzyła się okazja pokazania swoich umiejętności zgłosił się do popularnego programu rozrywkowego X-Factor. Został połączony wraz z 4 innymi chłopakami w boysband i ich kariera szybko nabrała tempa. A Laura? Coż, dziewczyna została w rodzinnym mieście z przyjaciółmi. Kontakt miedzy nią, a chłopakiem się urwał i nie wiedzieli co się u nich dzieję. Zayn Malik postanowił zrobić jednak wszystko by odnaleźć pannę Collins.

    Jak potoczą się losy Zayna i Laury? Czy przyjaciele odnajdą się i będzie jak dawniej? Dowiesz się czytając Don't tell me that fame and money change because it isn't

    http://experience-it-for-the-second-time.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje ,że jeszcze tu wrócisz :)

    http://mybodyfailsiamonmykneespraying.blogspot.com/ Girl Band . Zespół składający się z 4 dziewczyn , które zdobyły 1 miejsce w X-factor

    OdpowiedzUsuń
  6. skoda że już koniec
    ale my zapraszamy :
    http://owszystkimioniczym-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń